Jerzy Maciejowski Jerzy Maciejowski
182
BLOG

Jestem niedzisiejszy.

Jerzy Maciejowski Jerzy Maciejowski Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Jak zwykle, wczoraj słuchałem trójki.

Gdzieś w Rosji są igrzyska. Podobno olimpijskie, choć to środek olimpiady, czyli okresu między igrzyskami…

Panowie komentatorzy ekscytują się najdroższą imprezą i nawiązują do igrzysk w Londynie. Podobno każdy wie, jak zapalono znicz na ich rozpoczęcie. A ja nie mam pojęcia!

Teraz nie będę mógł spać.

Człowiek myślący i dysortografik. Bardzo niekonwencjonalny. Nie każdy może zrozumieć, co stara się przekazać, choć robi to prostym językiem. UWAGA! Czytanie tego blogu następuje na wyłączną odpowiedzialność czytającego! Jeśli spowodowało frustrację, to nie należy tu wracać. Informacja dla wszystkich zwolenników PO, PiS, SLD, ZSL i innych socjalistów. To, że krytykuję eurosocjalizm, nie powoduje, że staję się zwolennikiem socjalizmu narodowego czy pobożnego. Socjalizm to zło i dlatego go krytykuję. Wojenki między socjalistami z PO i PiS to zabawny folklor, dla mnie bez znaczenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo